اشکان معروفی 323 روز پیش بدون دیدگاه

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی

مدتی است که برنامه‌های همراه بانک، جای بسیاری از مراجعه‌های حضوری به بانک‌ها را گرفته و انجام بسیاری از امور بانکی را برای ما آسان‌تر ساخته‌اند. در واقع انجام کارهای پر تکرار بانکی مانند انتقال وجه، دریافت مانده حساب و پرداخت قبوض بدون استفاده از برنامه‌های همراه بانک، وقت زیادی را از ما خواهد گرفت. در این مقاله از وبسایت چگونه به آموزش نصب و راه‌اندازی همراه بانک آینده می‌پردازیم. اگر در بانک آینده حساب دارید و هنوز اقدام به نصب و فعال‎سازی همراه بانک خود ننموده‌اید، با این مقاله از چگونه همراه ما شوید.

آموزش نصب همراه بانک آینده

دقت داشته باشید که بانک آینده دارای برنامه همراه بانک اختصاصی نیست. هرچند برنامه آبانک را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین برنامه همراه بانک آینده معرفی کرد. همچنین برنامه همراه کارت نیز جزو برنامه‌های همراه بانکی است که می‌توانید از آن به عنوان موبایل بانک آینده استفاده کنید.

برای دانلود و نصب همراه بانک آینده کافیست تا وارد وبسایت رسمی بانک آینده به نشانی ba24.ir شده و سپس از منوی بالا به بخش ابزارها رفته و بر روی آبانک کلیک نمایید.

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی
پس از ورود به وبسایت بانک آینده، گزینه آبانک را از بخش بانکداری الکترونیک انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده روی آیکون وب‌سایت آبانک کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی برنامه آبانک شوید.

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی
بر روی گزینه وب سایت آبانک در بالای صفحه کلیک کنید.

حال کافیست تا بر روی گزینه دانلود آبانک در بالای صفحه کلیک کرده و سپس با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود، نسخه اندروید و یا IOS برنامه آبانک را دریافت و نصب نمایید.

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی
با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود بر روی یکی از لینک‌های دانلود کلیک نمایید.

آموزش راه‌اندازی همراه بانک آینده

برای راه‌اندازی همراه بانک آینده یا همان آبانک نیازی به مراجعه به بانک نبوده و شما می‌توانید در هر کجا نسبت به راه‌اندازی برنامه آبانک برای حساب‌های بانک آینده خود اقدام نمایید. هرچند دقت داشته باشید که برای فعال‌سازی آبانک لازم است تا شماره موبایل خود را در هنگام افتتاح حساب نزد بانک آینده معرفی کرده باشید. چنانچه شماره موبایل شما عوض شده باشد و به شماره موبایل قبلی دسترسی نداشته باشید، قادر به فعال‎سازی آبانک نخواهید بود.

جهت راه‌اندازی همراه بانک آینده کافیست تا گام‌های زیر را بردارید.

وارد برنامه آبانک شده و کد ملی خود را در کادر شماره ملی وارد نمایید.

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی
کد ملی خود را در کادر شماره ملی وارد کنید.

پس از وارد کردن کد ملی، یک کد فعال‌سازی به شماره موبایلی که تزد بانک ثبت کرده‌اید، ارسال می‌شود. کد فعال‌سازی  رقمی را در بخش کد امنیتی وارد نمایید.

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی
کد تایید ارسال شده را در کادر کد پیامک قرار دهید.

پس از وارد کردن کد تایید، برنامه از شما درخواست ایجاد کلمه عبور خواهد کرد. کلمه عبور خود را به دقت انتخاب کرده و آن را به خاطر بسپارید. از کلمه عبور انتخاب شده در مراجعه‌های بعدی به برنامه آبانک استفاده خواهد شد.

نصب و دانلود همراه بانک آینده + آموزش راه‌اندازی
رمز ورود دلخواه خود را در کادر کلمه عبور وارد نمایید.

حال برنامه آبانک برای شما راه‌اندازی شده و لیست حساب‌های بانک آینده شما به صورت خودکار در برنامه نمایش داده می‌شود.

نکاتی مهم درخصوص استفاده و نصب همراه بانک آینده

بانک آینده دارای برنامه همراه بانک اختصاصی نبوده و می‌توان از برنامه‌های آبانک و همراه کارت به عنوان موبایل بانک آینده استفاده نمود. بانک آینده برنامه آبانک را به عنوان همراه بانک اصلی خود معرفی کرده است. بهتر است تا از این برنامه به عنوان همراه بانک آینده استفاده نمایید.

برنامه همراه بانک آینده را حتما از طریق مراجعه به وبسایت بانک آینده و یا صفحه رسمی آبانک یا همراه کارت دریافت نموده و از دانلود این برنامه‌ها از منابع غیر رسمی و فاقد اعتبار، جدا خودداری نمایید.

در آخر نیز از اطلاعات ورود به حساب کاربری موبایل بانک خود به خوبی محافظت کرده و از ارسال این اطلاعات به اشخاص دیگر پرهیز کنید. در صورت سرقت شدن و یا مفقود شدن تلفن همراه خود نیز سیم‌کارت خود را غیر فعال نمایید و رمز دوم ایستا خود را تغییر دهید. هرگونه دسترسی به اطلاعات حساب کاربری شما می‌تواند سبب سرقت اعتبار حساب‌های شما شده و مشکلات فراوانی را ایجاد نماید. بنابراین در حفظ اطلاعات حساب خود کوشا بوده و این اطلاعات را نزد خود نگه دارید.

جمع بندی

افرادی که در بانک آینده حساب دارند می‌توانند برای بهره‎مندی از خدمات بانکداری الکترونیکی از یکی از برنامه‌های آبانک و همراه کارت بر روی گوشی موبایل خود استفاده نمایند. در این مقاله به آموزش نصب و راه‌اندازی برنامه آبانک برای بانک آینده پرداخته شد. با نصب برنامه آبانک و فعال‌سازی غیر حضوری آن می‌توانید از خدمات همراه بانک آینده بهره‌مند شده و امور مربوط به حساب خود را از طریق این برنامه پیگیری نمایید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید