راحله آقاپور 182 روز پیش بدون دیدگاه

چگونه لاک ناخن را پاک کنیم

برای پاک کردن لاک ناخن روش های زیادی وجود داره. بعضی از این روش ها خیلی زود به بافت لاک نفوذ می کنند و به راحتی لاک رو از روی ناخن پاک می کنند و برخی از روش های دیگه ممکنه که کمی زمان بر باشن. اما به نظر میرسه در شرایطی که به بعضی از محصولات آرایشی برای پاک کردن لاک ناخن دسترسی نداشته باشیم چاره سازن. ما در این مقاله از چگونه بهتون یاد می دیم که چطور طبق اولویت بندیتون مواد لاک پاک کنتون رو انتخاب کرده و لاک روی ناختون رو پاک کنید.

اولویت اول برای پاک شدن لاک ناخن با پدهای مخصوص

چگونه لاک ناخن را پاک کنیم

پدهای مخصوص لاک پاک کن وجود دارند که بهترین گزینه برای پاک کردن لاک روی ناخن هستند. بهتره سر فرصت این محصولات رو بخرید و در خونه آماده داشته باشید تا در صورت نیاز معطل نمونید و مجبور نشید از راه های دیگه برای پاک کردن لاک ناخنتون استفاده کنید که به ناخن هاتون آسیب بزنه.


اولویت دوم برای پاک شدن لاک ناخن با استون

چگونه لاک ناخن را پاک کنیم

اولویت دومتون برای پاک کردن لاک ناخن هاتون استون باشه. چرا این روش رو در اولیویت دوم قرار دادیم؟ چون استون یک سری مواد مضر داره که به بافت ناخن آسیب میزنه و ممکنه اونا رو خشک کنه. اما در صورتی که پدهای لاک پاک کن رو در دسترس ندارین می تونن گزینه ی مناسبی به شمار بیان. حتما بعد از استفاده از استون از تقویت کننده های ناخن استفاده کنید تا آسیب رو به حداقل ممکن برسونید.


اولویت سوم برای پاک شدن لاک ناخن

روش های زیاد دیگه ای وجود داره که در صورت نداشتن لاک پالک کن و استون می تونید برای پاک کردن لاکتون ازش استفاده کنید اما باید بدونید که این روش ها زمان برن.

  • ترکیب آب اکسیژنه با اب گرم می تونه لاک روی ناخن رو پاک کنه. این ترکیب باید دو به یک باشه. می تونید مواد رو در یک ظرف بریزد و به مدت چند دقیقه ناخن هاتون رو توی مواد نگه دارین و بعدشم هم با یک پد آرایشی یا دستمال کاغذی لاکتون رو پاک کنید.
چگونه لاک ناخن را پاک کنیم
  • با استفاده از یک لاک دیگه میشه به راحتی در عرض چند دقیقه لاک رو پاک کرد. یک لایه نازک از لاک رو روی لاک ناخن قبلیتون بکشید و بعد با یک دستمال خیلی راحت پاکش کنید.
  • با استفاده از عطر، اسپری مو، الکل، محلول های ضد عفونی کننده هم میشه لاک ناخن رو پاک کرد. می تونید کمی از مواد روی لاک اسپری کنید و با دستمال لاک ناخنتون رو پاک کنید.
چگونه لاک ناخن را پاک کنیم
  • ترکیب لیمو و سرکه یکی دیگه از موادیه که باید به نسبت یک به دو( یک پیمانه سرکه و دو پیمانه آبلیمو) استفاده بشه. مواد رو در یک ظرف بریزد و به مدت چند دقیقه انگشتاتون رو در مواد نگه دارین تا مواد به بافت لاک نفوذ کنند و بعد هم لاکتون رو پاک کنید.
چگونه لاک ناخن را پاک کنیم

هشدار: هیچ وقت برای پاک کردن لاک ناختون از حلال های رنگ مثل تینر استفاده نکنید این مواد خیلی خطرناکن و حتی استفاده برای یک بارشون هم خوب نیست و به شدت به بافت ناخنتون آسیب میزنن. پس به هیچ وجه توصیه نمیشه.

چگونه ناخن های زیبایی داشته باشیم

جمع بندی

خب، بچه ها مواردی که در اولیویت سوم گفتیم بعضیاشون خیلی زمان برن اما در مواقعی که به محصولات مخصوص پاک کردن لاک دسترسی نداشته باشین و تو موقعیتی هم نباشین که بتونید تهیه شون کنید به نظر میاد کاربردی باشن. اگر تجربه ای در این زمینه داشتید زیر همین مقاله نظرتاتونو ثبت کنید تا بقیه هم بتونن ازشون بهره مند بشن ممنون که تا اینجا با ما بودین.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید