تیم چگونه 335 روز پیش بدون دیدگاه

خرید شارژ رایتل مستقیم و آنلاین [دائمی و اعتباری]

خرید شارژ مستقیم رایتل یکی از اصلی ترین دغدغه های مشترکین این اپراتور محبوب کشور است. شما برای این کار روش های مختلفی را به مانند خرید شارژ ایرانسل مستقیم و خرید شارژ مستقیم همراه اول در اختیار دارید که میتوانید برای خرید شارژ رایتل برای دیگران هم نیز از آن ها استفاده کنید. در این چگونه میخواهیم روش های خرید مستقیم شارژ Rightel را به شما آموزش دهیم.

1- خرید شارژ رایتل از طریق کد USSD:

برای خرید شارژ رایتل از طریق کد USSD نیز می‌توانید با شماره « #200*» شروع به خرید شارژ خود کنید و در مرحله بعد، با وارد کردن کد محصول مورد نظر، شارژ رایتل خود را خریداری کنید.

شماره #200* را شماره گیری کنید و گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. در ادامه درخواست های خواسته شده را با دقت پر کنید.


2- خرید شارژ رایتل از طریق سایت رسمی رایتل:

یکی دیگر از راه های خرید شارژ مستقیم رایتل استفاده از وب سایت اصلی آن است. برای این کار وارد سایت رایتل شوید، از منو بالا به بخش رایتل من > خرید شارژ > خرید شارژ مستقیم را انتخاب کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید.

لینک مستقیم خرید شارژ از سایت رسمی رایتل «کلیک کنید»

در این صفحه مشخصات خواسته شده را به طور دقیق وارد کنید.

خرید شارژ رایتل مستقیم و آنلاین [دائمی و اعتباری]

پس از پر کردن فرم روی دکمه سبز رنگ پایین “مرحله بعد” کلیک کنید. تا اطلاعات تایید شوند.

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و کار تمام است.


3- خرید شارژ از طریق برنامه رایتل من:

برنامه رایتل من یک برنامه جامع و کامل برای انجام امور های اپراتور رایتل میباشد. نصب رایتل من رایگان است و اگر هنوز این کار را نکرده اید در اولین فرصت اقدام به نصب و استفاده از آن کنید. یکی دیگر از راه های خرید شارژ استفاده از این اپلیکیشن است که به شما این امکان را میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن به صورت اینترنتی شارژ رایتل را خریداری کنید. برای این کار کافی است تا به قسمت افزایش اعتبار بروید و به صورت آنلاین سیم کارت رایتل خود را شارژ کنید.

شما با استفاده از این اپلیکیشن امکان خرید بسته اینترنتی رایتل را دارید و میتوانید به راحتی در کمترین زمان بسته خود را از بین انبوه زیادی از بسته های پیشنهادی انتخاب و خریداری کنید.


4 – خرید شارژ رایتل از طریق اپلیکیشن‌های واسط:

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های ارائه دهنده خدمات شارژ همانند آپ، 780 و… به راحتی شارژ رایتل خود را خریداری کنید. همچنین شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های همراه بانک ها اقدام به خرید شارژ رایتل به طور مستقیم و غیر مستقیم کنید.


سخن پایانی

شارژ رایتل خریداری آسانی دارد و می‌توانید از راه‌های مختلفی آن را تهیه کنید. با این حال، به دلیل نوآوری‌هایی که این اپراتور ارائه داده است، ممکن است نحوه خرید شارژ رایتل برای برخی کاربران جدید، کمی پیچیده به نظر برسد. ما در این چگونه سعی کردیم تا ساده ترین روش ها را به شما معرفی کنیم. امیدواریم از این آموزش بهره کافی را برده باشید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید