تیم چگونه 344 روز پیش بدون دیدگاه

خرید بسته اینترنت رایتل + کد دستوری

امروزه اینترنت به یکی از نیازهای اساسی زندگی ما تبدیل شده است. با رشد سریع تکنولوژی و افزایش استفاده از دستگاه‌های متصل به اینترنت، دسترسی به اینترنت با سرعت و کیفیت مناسب امری بسیار حیاتی است. در این راستا، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت تلاش می‌کنند تا بسته‌هایی را به بازار عرضه کنند که نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کنند. یکی از شرکت‌های معتبر و محبوب در زمینه ارائه خدمات اینترنت، رایتل است. رایتل با برخورداری از شبکه‌ی پویایی و تکنولوژی‌های پیشرفته، به مشتریان خود امکان دسترسی به اینترنت با سرعت بالا و پوشش گسترده را می‌دهد. بنابراین در این مقاله از سایت چگونه به بررسی نحوه خرید بسته اینترنت رایتل خواهیم پرداخت.

بسته‌های اینترنت رایتل

بسته‌های اینترنت رایتل هم برای دارندگان سیم کارت اعتباری و هم برای دارندگان سیم کارت دایمی رایتل در دسترس است. این بسته‌ها تنوع و انواع متفاوتی دارند و هر کاربر قادر است بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کند. بسته‌های مورد نظر معمولا با توجه به حجم و یا زمان دسته بندی می‌شود.

نحوه خرید اینترنت رایتل

نحوه خرید اینترنت نیز مانند خرید شارژ رایتل بسیار متفاوت و متنوع است. بسته به نیاز و دستگاهی که دارید می‌توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید.

1- خرید بسته اینترنت رایتل با کد دستوری

اولین روش خرید با استفاده از کد دستوری است. با استفاده از این روش هم می‌توانید از باقی مانده شارژ خود مطلع شوید و هم اینترنت جدید بخرید. بنابراین کافی است کد دستوری #۱۴۴ را شماره گیری کنید تا هم از باقی مانده اینترنت خود باخبر شوید و هم بتوانید پکیج جدید خریداری کنید.

همچنین شما میتوانید با استفاده کد دستوری #200* اقدام به خرید بسته اینترنت رایتل کنید.


نصب رایتل من جدید

آموزش نصب برنامه رایتل من برای اندروید و آیفون

2- خرید بسته اینترنت رایتل با رایتل من

اپلیکشن رایتل من نیز یک برنامه بسیار کاربردی و تخصصی برای کاربران رایتل است. از طریق این برنامه می‌توانید از قابلیت‌های بسیار زیادی بهره‌مند شوید. یکی از کاربردهای این برنامه خرید بسته اینترنت و پرداخت مستقیم است. برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت وصل باشید. پس از اتصال مراحل زیر را بروید.

1. برنامه را باز کنید و از منو اصلی باکس “خرید بسته” را انتخاب کنید.

خرید بسته اینترنت رایتل + کد دستوری

2. در مصفحه جدید باکس “بسته اینترنتی” را انتخاب کنید.

خرید بسته اینترنت رایتل + کد دستوری

3. در لیست باز شده، بسته مد نظر خود را انتخاب و ثبت کنید.


3- خرید بسته اینترنت رایتل از طریق سایت رسمی رایتل (به صورت آنلاین)

اگر دوست ندارید برنامه جداگانه نصب یا از کد های دستوری استفاده کنید، می‌توانید به سایت رایتل مراجعه کنید و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اینکار کافی است تا وارد سایت رایتل شوید و شماره مورد نظر خود را وارد کنید. لیستی از بسته ها برای شما قابل مشاهده خواهد بود که میتوانید بسته مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین اقدام به پرداخت هزینه کنید.

خرید بسته اینترنت رایتل + کد دستوری

کد باقی مانده اینترنت رایتل

تمامی روش های مشاهده باقی مانده اینترنت رایتل

کلام آخر

سیمکارت رایتل اگرچه نسبت به اپراتورهای دیگر ایرانی جدیدتر است اما توانسته با قیمت‌های رقابتی و سرعت بالا دل مخاطبان خود را به دست بیاورد. بسته‌های نامحدود، روزانه و ساعتی برای هرکاربری با سلایق متفاوت جذاب است. بنابراین اگر از کاربران رایتل هستید می‌توانید با استفاده از دستورالعمل‌های بالا بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید