محمد خزائی 386 روز پیش بدون دیدگاه

نحوه انتقال شارژ ایرانسل

امروزه خیلی از افراد از سیم کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند. این سیم کارت ها در کنار مزایایی که دارند، معایبی هم مثل تمام شدن شارژ و قطع تماس در حین مکالمه نیز دارند. خوشبختانه سیم کارت‌های ایرانسل امکان انتقال شارژ را برای کاربران اعتباری فراهم کرده‌اند. به همین دلیل در صورتی که مایل باشید می‌توانید از طریق این قابلیت برای اعضای خانواده یا دوستان خودتان شارژ بفرستید. با این قابلیت می‌توانید در شرایط اضطراری سیم کارت افراد دیگر را شارژ کنید تا به کار خودشان ادامه دهند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه انتقال شارژ ایرانسل صحبت کنیم تا در مواقع اضطراری بتوانید از این قابلیت سیم کارت اعتباری خودتان استفاده کنید. با چگونه همراه باشید تا روش‌های مختلف انجام این کار را بررسی نماییم:

فعال‌سازی سرویس انتقال شارژ خط به خط ایرانسل

قبل از اینکه بتوانید از سرویس انتقال شارژ ایرانسل استفاده کنید، باید برای این سرویس ثبت نام کنید. برای این کار فقط کافیست عدد ۱۲ را از طریق اس ام اس به شماره ۱۱۱۲ ارسال نمایید. پس از چند دقیقه پیامکی برای شما ارسال می‌شود و دستورالعمل لازم برای فعال‌سازی نحوه انتقال شارژ ایرانسل به شما نمایش داده می‌شود. در پاسخ به این پیامک شما باید یک رمز ۵ تا ۸ رقمی را برای همین سامانه اس ام اس کنید تا سرویس انتقال شارژ برای شما فعال شود.

با دنبال کردن مراحل فوق می‌توانید از خدمات انتقال شارژ استفاده نمایید.

نحوه انتقال شارژ ایرانسل

روش اول: استفاده از برنامه ایرانسل من

ساده‌ترین روش برای انتقال شارژ خط به خط ایرانسل، استفاده از برنامه ایرانسل من است. در صورتی که تابحال از این برنامه استفاده نحوه انتقال شارژ ایرانسل نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما نصب ایرانسل من را روی گوشی خود انجام دهید و از خدمات متنوع آن استفاده نمایید.

یکی از خدماتی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شود، سرویس انتقال شارژ است. پس از باز کردن برنامه این گزینه تحت عنوان شارژ برای دیگران قابل مشاهده است. پس از باز کردن این بخش، گزینه شارژ خط به خط را انتخاب نمایید و در صفحه باز شده شماره تلفن فرد موردنظر را به همراه مبلغ شارژی که در نظر دارید وارد کنید. در نهایت روی گزینه ارسال کلیک کنید و منتظر بمانید که نتیجه درخواست از طریق پیامک برای شما ارسال شود.


روش دوم: استفاده از کد دستوری

روش دوم برای نحوه انتقال شارژ ایرانسل استفاده از کد دستوری است. برای استفاده از این روش باید حتما رمز سرویس انتقال شارژ خودتان را فعال کرده باشید. در صورتی که این رمز را در اختیار دارید مراحل زیر را دنبال کنید:

کد دستوری *142*1# یا *555*1*3*1# را از طریق سیم کارتی که می‌خواهید از آن اعتبار انتقال دهید شماره گیری نمایید. سپس در صفحه باز شده شماره فرد دریافت کننده و مبلغ شارژ موردنظرتان را به همراه رمز انتقال شارژ وارد نمایید. سپس منتظر بمانید تا پیامک تایید برای شما ارسال شود. در این روش برای هربار انتقال شارژ مبلغ ۵۰ تومان به عنوان کارمزد از شما کسر خواهد شد.


روش سوم: نحوه انتقال شارژ ایرانسل از طریق پیامک

آخرین روش برای انتقال شارژ به صورت خط به خط استفاده از سامانه پیامکی ۱۱۱۲ است. برای استفاده از این روش به ترتیب شماره دریافت کننده، مبلغ شارژ و رمز چهار رقمی را که با استفاده از علامت دو نقطه (:) از یکدیگر جدا شده‌اند را به سرشماره ۱۱۱۲ ارسال نمایید. ترتیب وارد کردن این اطلاعات باید از چپ به راست باشد و هیچگونه حرف یا فاصله اضافه‌ای بین اعداد وجود نداشته باشد.

09030000000:10000:1234


حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

سریع ترین روش برای حذف دائمی آهنگ پیشواز ایرانسل

نکات مهم برای انتقال شارژ ایرانسل

  1. مشترکین دائمی نیز می‌توانند در هر دوره قبض خودشان تا ۵۰۰۰ تومان اعتبار به دیگر خطوط ایرانسل انتقال دهند.
  2. در صورت عدم پرداخت به موقع قبض نمی‌توانید از سرویس خط به خط برای انتقال شارژ استفاده نمایید.
  3. در صورت فراموشی رمز عبور نمی‌توانید از سرویس خط به خط استفاده نمایید.
  4. مبلغ شارژ شگفت‌انگیز قابل انتقال نیست.

سخن پایانی

حتما برای شما پیش آمده است در مواقع ضروری امکان خرید شارژ ایرانسل را نداشته باشید. به همین منظور میتوانید از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید یا از دیگران بخواهید تا از طریق سرویس انتقال شارژ ایرانسل برای دیگران برای شما شارژ انتقال دهند.

لینک های مرتبط:

خرید بسته اینترنتی ایرانسل
تنظیمات اینترنت ایرانسل
کد دستوری باقی مانده اینترنت ایرانسل
کد فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل
منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید