محمد خزائی 307 روز پیش بدون دیدگاه

نصب روبیکا برای کامپیوتر و لپ تاپ

روبیکا یک شبکه اجتماعی ایرانی است که در سال ۹۷ به بازار عرضه شد. این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام سرشار از هزاران فیلم و عکس مختلف است و کاربران می‌توانند یکدیگر را فالو کنند یا برای پست‌های دیگر کاربران لایک و کامنت بگذارند. شما می‌توانید با نصب این برنامه به حجم بالایی از اطلاعات دست پیدا کنید. با این وجود برخی افراد دوست دارند که نحوه نصب روبیکا برای کامپیوتر و لپ تاپ را نیز یاد بگیرند. در صورتی که شما هم جزء این دسته از کاربران هستید، با چگونه همراه باشید تا نحوه انجام این کار را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

نصب روبیکا روی کامپیوتر و لپ تاپ

متاسفانه هنوز هم نسخه دسکتاپ روبیکا از طرف تیم توسعه دهنده ساخته نشده است اما از طریق نسخه وب روبیکا و یا با نصب یک برنامه شبیه‌ساز اندروید می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های این سوپراپلیکیشن ایرانی بهره‌مند شوید.

نصب روبیکا برای کامپیوتر و لپ تاپ

برای دسترسی به نسخه وب روبیکا فقط کافیست که روی این لینک کلیک کنید.

پس وارد شدن به نسخه وب روبیکا با همچین صفحه ای که در بالا مشاهده میکنید رو به رو خواهید شد. مراحل ثبت نام را انجام دهید تا بتوانید از این اپلیکیشن بر روی کامپیوتر و لپ تاپ خود بهره ببرید.


نصب روبیکا برای کامپیوتر و لپ تاپ

اما اگر می‌خواهید از نسخه نصبی روبیکا استفاده کنید باید از یک برنامه شبیه‌ساز اندروید مثل NOX یا BlueStacks استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از برنامه شبیه‌ساز NOX است که به راحتی روی تمامی سیستم‌ها نصب می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. با این وجود اگر می‌خواهید BlueStacks را روی سیستم خودتان نصب کنید، نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

  • ابتدا فایل برنامه blueStacks را دانلود و روی کامپیوتر خودتان نصب کنید.
  • سپس از منوی سمت چپ یا راست صفحه روی آیکون APK کلیک کنید و فایل نصبی روبیکا که قبلا دانلود کرده‌اید را از سیستم خودتان انتخاب کنید.
  • چند ثانیه منتظر باشید تا مراحل نصب اپلیکیشن به پایان برسد.
  • به همین راحتی نصب روبیکا روی کامپیوتر و لپ تاپ به پایان رسید و می‌توانید به امکانات متعدد آن دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های روبیکا دسکتاپ (برای لپ تاپ و کامپیوتر)

با نصب روبیکا روی کامپیوتر و لپ تاپ خودتان به قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیر دست پیدا خواهید کرد:

  • دنیای فیلم و سریال: با استفاده از نسخه دسکتاپ روبیکا شما به دنیایی از فیلم و سریال‌های مختلف روی گوشی موبایل یا کامپیوتر خودتان دسترسی خواهید داشت.
  • خدمات پرداخت: در روبیکا امکان استفاده از کیف پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و… برای شما فراهم خواهد شد. همچنین در صورتی که فروشنده کالا یا خدماتی هستید هم می‌توانید با ایجاد لینک پرداخت درون برنامه‌ای امن، امکان پرداخت ایمن را برای مشتری‌های خودتان فراهم نمایید.
  • دنیای موسیقی: یکی دیگر از بخش‌های روبیکا بخش موسیقی آن است. در این بخش به حجم بالایی از آهنگ های مختلف با بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا خواهید کرد.
  • دنیای آموزش: آموزش از راه دور، دسترسی به محتوای آموزشی گسترده، کلاس‌های درس آنلاین با قابلیت پخش مستقیم و… یکی دیگر از امکانات و ویژگی‌های روبیکا به شمار می‌رود.

نصب روبیکا برای اندروید و آیفون

آموزش دانلود نصب سوپر اپلیکیشن روبیکا روی گوشی های تلفن همراه

سخن پایانی

شما می‌توانید با استفاده از روش بالا به راحتی هرکدام از برنامه‌های اندروید را روی کامپیوتر خودتان نصب کنید. با این وجود اگر تمایلی به استفاده از برنامه‌های شبیه‌ساز ندارید می‌توانید از نسخه وب روبیکا هم استفاده کنید که تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه نصبی را در خود جای داده است.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید