تیم چگونه 327 روز پیش 1 دیدگاه

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

این روزا ابزار های هوش مصنوعی هر روز که میگذرد کاربران را شگفت زده میکنند. این بار قراره با هوش مصنوعی ویدیو های یوتیوب را دوبله کنیم. قبلا در آموزش دیگری فعال کردن زیر نویس در یوتیوب را به شما یاد دادیم ولی این بار قرار است ویدیو ها را با زبان فارسی مشاهده کنید. در ادامه همراه چگونه باشید تا با این ابزار خفن دنیای هوش مصنوعی آشنا شوید تا با چند کلیک ساده ویدیو های یوتیوب را دوبله کنید.

آموزش دوبله ویدیو یوتیوب

توجه: برای این که ویدیو را دوبله کنید نیاز به دانلود ویدیو از یوتیوب ندارید. فقط کافی است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. ( اگر قصد دانلود ویدیو از یوتیوب را دارید میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.)

مرحله اول: وارد سایت neurodub.ai شوید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. برای اینکار به مانند ساخت اکانت ChatGPT نیازی به شماره موبایل ندارید. فقط کافیه یک ایمیل داشته باشید.

ساخت ایمیل جدید

آموزش صفر تا صد ساخت حساب ایمیل

مرحله دوم: برای ایجاد حساب در این سایت کافی روی گزینه Try for Free کلیک کنید. ایمیل و پسورد مورد نظر را وارد کنید. یا میتوانید در صورت داشتن ایمیل گوگل از جیمیل استفاده کنید.

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

مرحله سوم: در این مرحله یک نام و علت استفاده از این سایت را وارد و سپس روی گزینه Create Account کلیک کنید.

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

مرحله چهام: به چنین صفحه ای منتقل میشوید. کافی است تا لینک ویدیو مورد نظر خود را در کادر مشخص وارد کنید.

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

مرحله پنچم: پس وارد کردن لینک به طور خودکار به صفحه انتخاب زبان منتقل میشوید. در این جا زبانی که میخواهید ترجمه شود را انتخاب میکنید. مثلا ما اینجا انگلیسی را انتخاب کردیم. حالا باید زبانی را که قرار است ویدیو به آن دوبله شود را انتخاب کنیم. ما فارسی را انتخاب و سپس روی گزینه Ckeckout کلیک میکنیم.

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

مرحله ششم: در مرحله کافی است تا روی گزینه Confirm & Translate کلیک کنید.

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

مرحله هفتم: کمی منتظر میمانیم تا ویدیو دوبله شود. کار تمام است و شما میتوانید با کلیک روی گزینه Download ویدیو دوبله شده را دانلود و ذخیره کنید.

دوبله کردن ویدیو های یوتیوب با هوش مصنوعی رایگان

زمانی که روی گزینه دانلود کلیک میکنید برای دانلود کامل ویدیو دوبله شده باید Video file را انتخاب کنید. همچنین شما امکان دانلود فایل صوتی به صورت جداگانه را دارید.


سخن پایانی

همانطور که دیدید انجام این کار از آنچه فکر میکردید راحتر بود. با این روشی که در این چگونه یاد گرفتید میتوانید ویدیو های آموزشی یوتیوب را با دوبله مشاهده کنید و از آموزش لذت ببرید. استفاده از ابزار های هوش مصنوعی توانسته کمک های زیادی به ما در انجام کار هایمان کند. این ابزار به غیر از ویدیو های یوتیوب میتواند سایر ویدیو ها را هم دوبله کند با این تفاوت که شما باید ویدیو مورد نظر را روی سایت آپلود کنید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نجفعلی نجفیان گفت:

    بسیار عالیه ممنون از شما

شاید دوست داشته باشید