سوگل مختاری 304 روز پیش بدون دیدگاه

چگونه با بلوتوث برنامه ارسال کنیم + ارسال برنامه با بلوتوث

قبل از این که تکنولوژی بتواند خود را در زندگی همه‌ی افراد جای کند، برای انتقال داده بین تلفن‌ های همراه راهکارهای ساده‌ای مانند استفاده از بلوتوث وجود داشت! با کمک بلوتوث شما می‌توانید تمام داده های موجود روی تلفن همراه خود را مانند پیام، موزیک، فیلم، نرم افزار و… را انتقال دهید و روش بسیار ساده ای است.

تنها عیب این روش این است که سرعت انتقال داده‌ها کمی پایین است و ممکن است تا مدتی به طول بینجامد، اما روشی است که حتی بدون اینترنتی و تحت هر شرایطی نیز کار می کنید. اگر شما دوست دارید تا بدانید چگونه می‌توانید با بلوثوث برنامه ارسال کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آموزش انتقال برنامه و فایل با بلوتوث

همانطور که گفتیم بلوتوث یک فناوری کاربردی برای انتقال داده ها است که با کمک آن می توانید انواع فایل را به دستگاه های دیگر ارسال کرده و دریافت کنید! در ادامه به مراحل انجام این کار اشاره کرده ایم:

1. اولین قدم برای انتقال فایل یا برنامه به کمک بلوتوث این است بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. برای اینکار میتوانید از تنظیمات یا از طریق نوار نوتیفیکشن اقدام کنید.

2. همانطور که شما این کار را انجام دادید، حالا باید Bluetooth گوشی که قصد انتقال فایل به آن را دارید، نیز روشن کنید. بعد از روشن کردن بلوثوث اگر انگشت خود را روی آیکون مربوط به آن نگه دارید، وارد صفحه مربوط به بلوثوت خواهید شد.

3. پس از باز شدن صفحه بلوتوث در قسمت Available Devices  کلیک کنید و سپس تیک گزینه Allow Access  را فعال کرده و روی Pair بزنید. با انجام این کار بلوثوث شما برای دستگاه ‌های اطرافتان قابل رویت خواهد بود. البته گوشی شخص مقابل نیز باید همین روند را انجام دهد.

4. در این مرحله کاری که باید انجام دهید، این است که فایل یا یا برنامه مورد نظر خود که قصد ارسال آن را  دارید، پیدا کنید. سپس انگشت خود را روی آن گذاشته و کمی نگه دارید تا منوی مربوط به آن باز شود. در منوی باز شده، باید گزینه Share را انتخاب کنید و با انجام این کار متوجه خواهید شد مجددا یک پنجره جدید باز خواهد شد که در این قسمت باید بلوتوث را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

چگونه با بلوتوث برنامه ارسال کنیم + ارسال برنامه با بلوتوث

5. تقریبا کار شما به اتمام رسیده است و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که گوشی مورد نظرتان را از بین دستگاه‌های موجود که به شما نشان می دهد، انتخاب کنید. در نهایت در گوشی طرف مقابل گزینه ای نمایش داده می شود که همراه با این سوال است که آیا قصد دریافت این فایل را دارید و اگر گزینه بله را انتخاب کنید، بعد از چند دقیقه فایل در گوشی نمایش داده می شود. به همین سادگی!!!

جمع بندی

شما برای اینکه بتوانید فایل اپلیکیشن های اندرویدی خود را از طریق بلوتوث جا به جا کنید یا باید به فایل اصلی دسترسی داشته باشید یا اندروید گوشی شما بالاتر از 11 باشد تا بتوانید به طور مستقیم با توجه به آموزشی که به شما دادیم، کار انتقال اپلیکیشن را از طریق بلوتوث انجام دهید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد و بتوانید از آن برای انتقال داده‌ها به کمک بلوثوث استفاده کنید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید