محمد خزائی 143 روز پیش بدون دیدگاه

دانلود و نصب واتساپ جی بی GBWhatsApp 2024

یکی از موضوعاتی که امروزه در فضای مجازی بسیار مرسوم است این است که افراد بیشتر از یک عدد اکانت داشته باشند. با اینکه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام امکان استفاده از چند اکانت را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌های اضافی برای کاربران فراهم می‌کنند، با این‌حال یکی از برنامه‌هایی که چنین امکانی را هنوز که هنوز است در اختیار ندارد واتساپ است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم یکی از راه‌هایی که می‌توانید با آن بیشتر از یک اکانت در اختیار داشته باشید نصب اپلیکیشن‌های سوم شخص است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با آموزش و همچنین نصب واتساپ جی بی آشنا کنیم.

آموزش نصب واتساپ جی بی‌ جدید

برای نصب واتساپ جی بی راه‌های زیادی وجود دارد که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. البته باید بگوییم که این نسخه از واتساپ به دلیل اینکه نسخه رسمی اپلیکیشن نیست اجازه انتشار در اپ استور و گوگل پلی را ندارد و شما باید آن را از سایت‌های ثالث یا اپ استورهای ایرانی مانند کافه بازار، مایکت و… دانلود کنید.

مراحل زیر را برای نصب و استفاده از واتساپ جی بی کافی است انجام دهید، توجه داشته باشید برای اینکه تمامی اطلاعات نسخه اصلی واتساپ شما به واتساپ جی بی منتقل شود باید از اطلاعات بکاپ بگیرید؛ برای اینکار به صفحه آموزش گرفتن بکاپ واتساپ مراجعه کنید:

  1. ابتدا برنامه را دانلود و آن را نصب کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید و روی باکس سبز رنگ “AGREE AND CONTINUE” کلیک کنید.
  3. شماره موبایل خود را وارد کنید و منتظر پیام تایید باشید.
  4. پیام تایید را وارد کنید و گزینه “Next” را انتخاب کنید.
  5. از شما میپرسد آیا میخواهید اطلاعات شما بازگردانی شود. (درصورت داشتن بکاپ این گزینه را انتخاب کنید.)
  6. یک اسم برای اکانت خود انتخاب کنید.
  7. کار تمام است و شما به صفحه اصلی (چت ها) منتقل میشوید.

اگر واتساپ جی بی را از سایت‌های ثالث دانلود کنید یک فایل با فرمت APK در اختیار شما قرار می‌گیرد. این فایل را باید با استفاده از فایل منیجر خود پیدا کنید و بر روی آن بزنید، سپس می‌توانید به راحتی آن را نصب و اجرا کنید. البته این کار زمانی که واتساپ جی بی را از اپ استورهای ایرانی دریافت می‌کنید نیاز نیست و به صورت خودکار نصب می‌شود.

واتساپ جی بی GBWhatsApp

اگر شغل شما نیز با فضای مجازی سر و کار داشته باشد و نیاز داشته باشید با استفاده از فضای مجازی با مشتری‌ها و کارفرماهای خود ارتباط بگیرید، واتساپ می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما مشکلی که ممکن است برای اکثر افراد رخ بدهد مخلوط شدن پیام‌های کاری و پیام‌های شخصی است. در صورت بروز چنین مشکلی یکی از بهترین راه‌ها تفکیک واتساپ کاری از زندگی شخصی است، به همین منظور می‌توانید با نصب واتساپ جی بی این کار را ممکن کنید. واتساپ جی بی یک نسخه غیر رسمی و به اصطلاح سوم شخص از اپلیکیشن واتساپ است که به کاربران این امکان را می‌دهد در یک گوشی به صورت همزمان چند اکانت واتساپ در اختیار داشته باشند. البته این تنها نقطه برتری این اپلیکیشن نسبت به واتساپ اصلی نیست و ویژگی‌های بیشتری نیز دارد.

امن بودن جی بی واتساپ

یکی از سوالاتی که احتمالا برای شما نیز پیش آمده این است که آیا واتساپ جی بی به اندازه کافی امن است که به توان از آن به عنوان یک بستر برای مکالمه استفاده کرد یا خیر؟ نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که واتساپ جی بی از سرور‌های نسخه اصلی واتساپ استفاده می‌کند. به همین منظور می‌توان نتیجه گرفت که واتساپ جی بی نیز دقیقا به اندازه واتساپ اصلی امن است و می‌توان با خیال راحت از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی از استفاده کرد.

دانلود و نصب واتساپ جی بی GBWhatsApp 2024

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه جدید GBWhatsApp

نسخه اصلی واتساپ دارای محدودیت‌های زیادی است که برخی از آن‌ها بسیار برای کاربران آزاردهنده است. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به نبود امکان ارسال فایل‌های بیشتر از ۱۰۰ مگابایت اشاره کرد. مزیت استفاده از واتساپ جی بی این است که می‌توان فایل‌هایی با حجم بسیار بالاتر را ارسال کنید و همچنین مشکل محدود بودن تعداد عکس‌هایی که می‌توانید ارسال کنید نیز در این نسخه غیر رسمی واتساپ بهبود پیدا کرده و می‌توانید به صورت همزمان تا ۹۰ عکس را به صورت همزمان ارسال کنید.

مشکلاتی دیگر نیز مانند عدم امکان ارسال ویدیوهای بیشتر از حجم ۱۶ مگابایت در این نسخه از واتساپ جی بی برطرف شده و می‌توانید ویدیوهایی تا حجم ۵۰ مگابایت ارسال کنید. همچنین دیگر نیازی نیست نگران پایین آمدن کیفیت تصاویر ارسالی باشید زیرا در واتساپ جی بی این مشکل حل شده و تصاویر ارسالی بدون افت کیفیت ارسال می‌شوند.

دیگر قابلیت‌هایی که با نصب واتساپ جی بی در اختیار شما قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • تغییر ساعت آخرین بازدید شما.
  • امکان آنلاین شدن و استفاده از برنامه در صورتی که آخرین بازدید شما را چند ساعت قبل نشان میدهد.
  • خواندن پیام بدون خوردن تیک دوم.

جمع بندی

واتساپ جی بی یکی از بهترین برنامه‌های جایگزین واتساپ اصلی است که می‌تواند با استفاده از آن امکانات زیادی در اختیار داشته باشید. از جمله این امکانات می‌توان به دستکاری آخرین ساعت بازدید، قابلیت غیرفعال کردن دریافت تماس‌های صوتی و تصویری، افزایش میزان حجم فایل‌های ارسالی، کم نشدن کیفیت تصاویر ارسالی و… اشاره کرد. در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع ویژگی‌های واتساپ جی بی آشنا کنیم امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

لینک های مرتبط:

نصب واتساپ اصلی
نصب واتساپ بیزینس
نصب واتساپ روی کامپیوتر
منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید