راحله آقاپور 917 روز پیش بدون دیدگاه

چگونه صورتمان را لاغر کنیم

مسلما داشتن غبعب تاثیر جالبی روی چهره افراد نمی ذاره و باعث میشه چند درجه از زیبایی چهرشون کم تر بشه. شاید ما نتونیم فرم چشم ها، لب ها و بینی رو با انجام یک سری کارهای ساده تغییر بدیم اما چاقی صورت مسئله ای هست که می شه به راحتی با پیروی کردن از راهکارهای ساده به راحتی برطرفش کرد. در مقاله پیش رو از چگونه ما چندتا راهکار ساده اما کاربردی رو آوردیم که اگر با دقت و حوضه انجامش بدین حتما تاثیرش رو می بینید. فقط دقت کنید که در انجام همه مراحل گفته شده باید حوصله و وقت کافی رو بذارید و زود خسته نشید تا به نتیجه ی مطلوبی که می خواهید برسید. پس همه توجهتون رو به ما بدین و مارو تا انتهای این مقاله همراهی کنید که نکته های جالبی براتون داریم.

1.کاهش وزن و لاغری صورت

خب، اولین کاری باید انجام بدین اینه که یه رژیم خوب غذایی برای خودتون تهیه کنید. می تونید پیش یه متخصص خوب برید و بخواید که به نسبت شرایط خودتون براتون یه رژیم خوبی رو در نظر بگیره. دومین کاری که بعد از عمل کردن به رژیم غذاییتون انجام می دین تحرک بالا و ورزشه. کالری های اضافه بدن شما باید سوزونده بشه تا بدنتون به وزن ایده آل برسه و صورتتون هم به دنبال اون لاغر بشه.

چگونه خود را لاغر کنیم

2.کاهش مصرف قند و نمک و لاغری صورت

چگونه صورتمان را لاغر کنیم

اگر می خواید زودتر به نتیجه دلخواهتون از لاغری صورت برسید حتما باید مصرف قند و نمکتون رو کم کنید. چون همین قند و نمکی که ما در غذاهامون به مقدار زیادی استفاده می کنیم باعث ورم و تجمع مایعات در بافت های خاصی مثل صورت می شن. برای همین با قطع مصرف نمک و شکر می بینید که خیلی زود تونستید صورتتون رو لاغر تر کنید.

3.ورزش مخصوص لاغری صورت

در کنار رعایت تمامی مواردی که گفته شد، می تونید ورزش مخصوص لاغر کردن صورت رو هم انجام بدین. فقط یادتون باشه که برای این کار حسابی وقت بذارید و عجله ای ورزشتون رو انجام ندید تا بهتر نتیجه بگیرید. خب حالا باید چی کار کنیم؟

چگونه صورتمان را لاغر کنیم
  • درست مطابق با تصویر پشت سر هم حروف o و x رو بگید و در هر بار دو ثانیه مکث کنید.
  • این حرکت رو می تونید 30 بار در روز انجام بدین. به زودی خودتون متوجه تغییرات حاصل از این ورزش مخصوص لاغری صورت خواهید شد.

وزش مخصوص لاغری صورت قسمت گردن و فک:

اگر قسمت چانه و نواحی گردن شما در اثر چاقی فرم نامطلوبی پیدا کرده یا اینکه غبغب دارید می تونید طبق الگوی زیر غبغبتون رو می تونید به راحتی از بین ببرید و فرم صورتتون رو زیبا تر کنید.

به عکس زیر با دقت نگاه کنید.

چگونه صورتمان را لاغر کنیم
  • در ابتدا یه گوشه ی دنجی برای خودتون پیدا کنید و بشینید.
  • قسمت چونه و فک پایینتون رو تا جایی که می تونید به سمت جلو و کمی به سمت بالا بیارید. ده ثانیه مکث کنید و دوباره به حالت اولیه برگردین.
  • این ورزش مخصوص لاغر کردن قسمت گردنه که می تونید روزانه ده با پشت سر هم انجامش بدین تا به نتیجه دلخواهتون برسید.

ورزش مخصوص لاغری صورت قسمت گونه و فک:

گونه یک قسمت دیگه از صورته که میشه با انجام داده حرکات خاص ورزش صورت اونو آروم آروم کوچک کرد.

  • برای انجام حرکت ورزشی مخصوص کوچک کردن گونه در ابتدا باید سرتون رو صاف نگه دارید.
  • دهان شما باید بسته باشه و فکتون رو هم باید طوری حرکت بدین که انگار دارید یک چیزی می جوید.
  • بعد چند ثانیه مکث می کنید و این سری با دهان باز این حرکت رو ادامه می دین.
  • زبانتونو به قسمت پایین فک بیارید و کمی فشار بدید و ده ثانیه در همین موقعیت بمونید.
  • برنامه تمرینی شما برای انجام این حرکت باید ده بار در روز باشه تا صورتتون لاغر تر بشه و گونه هاتون بک فرم استخونی زیبایی بگیره.

چگونه لاغر شویم در یک هفته

جمع بندی

شما برای اینکه صورتی لاغر داشته باشید باید موارد زیادی را رعایت کنید. همانطور که باهم در چگونه صورت لاغری داشته باشیم خوانیدم شما باید با کاهش وزن و کاهش مصرف قند و نمک و همچنین انجام ورزش های مخصوص به لاغری شدن صورت خود کمک کنید. امیدواریم از این چگونه استفاده کافی را برده باشید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید