راحله آقاپور 1035 روز پیش 8 دیدگاه

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است

ممکن است برای شما هم شناختن افرادی که از پروفایل واتس آپتان دیدن کرده اند کاری جذاب باشد. تاکنون برنامه های زیادی به این منظور طراحی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. اما واقعیت ماجرا آن است که همه ی این برنامه ها آن طور که باید و شاید برای ما مفید نیستند و فقط وقت ما را تلف خواهند کرد. همه ما وقت کافی برای شناخت و بررسی تک تک این برنامه ها را نداریم. به همین دلیل ما در این مقاله به جمع بندی تمام برنامه هایی پرداخته ایم که این افراد را برای ما شناسایی کرده و اطلاعات آن ها را در دسترس ما قرار می دهد.

سه برنامه ی کاربردی برای شناسایی افرادی که پروفایل واتس آپ ما را چک می کنند

  • نرم افزار همه کاره ی GB WHATSAPP
  • نرم افزار  مشاهده بازدیدکننده عکس پروفایل واتساپ یا WHATSAPP VIEWE
  • برنامه چک کردن بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ یا WHATS TRACKER

آموزش کار با نرم افزار WHATSAPP VIEWE

نرم افزار WHATSAPP VIEWE یکی از برنامه هاییست که شما را در شناسایی افرادی که از پروفایل شما بازدید کرده اند همیاری می کند. برای اینکه بتوانید با این نرم افزار افراد را شناسایی کنید ابتدا برنامه WHATSAPP VIEWE را نصب و روی گوشی خود اجرا نمایید.

  • بعد از نصب و اجرا به نرم افزار اجازه دهید که به مخاطبان شما دسترسی داشته باشد.
  • برای اینکار از طرف این برنامه پیغامی مشابه متن  allow who view my profile to access your contacts? را دریافت می کنید که باید از بین گزینه های deny  و allow گزینه ی سمت راست یا همان allow را انتخاب نمایید.
  • با انتخاب آنی گزینه به نرم افزار مجوز دسترسی به مخاطبان خود را خواهید داد که در این صورت WHATSAPP VIEWE شما در همان لحظه وارد عمل شده و لیستی از افرادی که پروفایل واتس آپ شما را مشاهده کرده اند در دسترس شما قرار می دهد.
چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است
لیست افرادی که از پروفایل واتس آپ بازدید کرده اند
توجه داشته باشید که لیست ارائه شده تنها شماری از افرادی است که بیشترین بازدید را از پروفایل شما داشته اند. اولین نفری که در صدر لیست آمده است نیز بیشتر از دیگر افراد پروفایل واتس آپ شما را چک کرده است. اگر با دقت به لیست نگاه کنید متوجه خواهید شد که اولین نفر به صورت محافظ شده برای شما نشان داده شده است. در واقع این برنامه برای اینکه بتواند از مخاطبانی که به استفاده از از نزم افزار WHATSAPP VIEWE می پردازند رتبه ی اجباری بگیرد، اولین کاربر را به صورت ناشناخته به شما نمایش می دهد. در صورتی که به نرم افزار رتبه بدهید کاربر به راحتی برای شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش کار با برنامه GB WHATSAPP

جی بی واتس آپ یک برنامه ی فوق العاده برای شناخت فردی است که پروفایل واتس آپ شما را چک می کند. این واتس آپ پیشرفته قابلیت های زیادی دارد. به طور مثال، به راحتی می توان با این برنامه استتوس های دیگران را دانلود کنید و یا اینکه تماس صورتی خود را در برنامه غیر فعال کنید. حتی با نصب و اجرای جی بی واتس آپ به راحی می توان پیام های کاربران را بدون اینکه آن ها متوجه چیزی بشوند خواند.

اما چگونه از طریق این برنامه متوجه این شویم که چه کسی پروفایل واتس آپمان را چک کرده؟ برای این کار در ابتدا به دانلود جی بی واتساپ پرداخته و آن را در گوشی خود نصب کنید. توجه کنید که با همان شماره ای که در واتس آپ فعال هستید GB WHATSAPP را رجیستر (راه اندازی) کنید. شماره ی خود را وارد کرده و با دریافت کد وارد نرم افزار شوید.

1.وارد تنظیمات settings شوید

برنامه را اجرا کنید گزینه ی سه نقطه ی بالای واتس اپ که در بالا و سمت راست برنامه قرار دارد را لمس کرده و وارد  تنظیمات جی بی واتس آپ شوید.

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است
گزینه ی سه نقطه ی بالای تصویر را انتخاب کنید
چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است
وارد تنظیمات جی بی واتساپ شوید.

2. به چت اسکرین (chats screen) بروید و قابلیت را فعال کنید.

برای تنظیمات این بخش گزینه ی chats screen را انتخاب کنید.

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است
به چت اسکرین بروید.

به سراغ گزینه ی contact online Toast بروید.

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است

تیک show contact online toast را فعال کنید.

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واتس آپ ما را چک کرده است

با این کار فردی که وارد صفحه چت شما می شود تا پروفایلتان را چک کند به راحتی با علامت آنلاینی که بالای صفحه به نمایش درآمده است قابل مشاهده می باشد.

آموزش کار با WHATS TRACKER

نرم افزار WHATS TRACKER یکی دیگر از برنامه هاییست که بازدید کنندگان پروفایل واتس آپ شما را به نمایش می گذارد. بعد از دانلود، نصب WHATS TRACKER به راحتی می توانید از این برنامه استفاده نمایید. به این نکته هم حتما توجه لازم را داشته باشید که این برنامه یک نرم افزار کمکی برای استفاده از واتس آپ به شمار می آید. به این معنا که نمی توان بدون نصب برنامه ی رسمی واتس آپ به کار با این نرم افزار پرداخت.

WHATS TRACKER علاوه بر این که امکان شناسایی افردی که پروفایل واتس آپ شما را در اختیارتان قرار می دهد امتیاز های مثبت دیگری هم دارد. به طور مثال، با نصب این برنامه به راحتی می توانید مکان و لوکیشن فردی که پروفایل واتس آپ شما را چک کرده است مشاهده کنید. همچنین با این برنامه می توان به افراد نزدیک به خود بدون اشتراک گذاری مکان، نام و چیزهای دیگر چت کرد.

در پایان

برنامه ی رسمی واتس آپ یکی از جذاب ترین نرم افزارهایی است که اکثر افراد از پیر تا جوان از آن استفاده می کنند. در این میان ممکن است افرادی پیدا شود که علاقه ی زیادی به دانستن برخی از حقایق پنهان داشته باشند. ممکن است برای فردی که به استفاده از واتس آپ می پردازد دانستن این که چه کسی از پروفایل او بازدید کرده است از اهمیت بالایی برخوردار باشد. اطلاعاتی که در این مقاله مطرح شد همگی برای رسیدن به پاسخ همین سوال آماده شده اند.

ما روش هایی را به منظور شناسایی افرادی که پروفایل واتس آپتان را چک می کنند مطرح کرده ایم. با مطالعه ی این مقاله به راحتی می توانید این افراد را شناسایی کرده و ببینید که چه کسی در صدر این لیست قرار گرفته است. مطمئنا کسی که در صدر این لیست است بیشترین بازدی را از پروفایل واتس آپ شما دارد.

سوالات متداول
آیا روش ها شناسایی افرادی که پروفایل واتساپ مان را چک کرده اند رایگان هستند؟

بله، تمامی روش های گفته شده در مقاله چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل واساپ مان را چک کرد، رایگان است.

از چه برنامه هایی برای فهمیدن افرادی که پروفایل واتس اپ را چک کرده اند استفاده کنیم؟

شما برای این کار میتوانید از برنامه های GB WhatApp، WHATSAPP VIEWE و WHATS TRACKER استفاده کنید.

آیا روش های گفته شده امن است و به گوشی آسیب نمیزند؟

بله، تمامی روش های گفته شده برای چک کردن کسانی که پروفایل ما را چک کرده اند، تست شده و مشکلی ندارند. هرچند چگونه هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی را قبول نمی کند.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ترانه گفت:

    چرا روی بعضی گوشی ها کار نمیکنه؟

  2. Misagh گفت:

    سلام WHATSAPP VIEWE پسورد میخواد چی باید بزنیم؟

    1. سازنده گفت:

      سلام همون رمز عبور یعنی رمز جیمیل میخواد

  3. . گفت:

    ببخشید برای نسخه بروز واتساپ جیبی نیست همچین گزینه ای چیکار باید بکنم

  4. علیرضا گفت:

    سلام من برنامه ahats track رو نصب کردم ولی فقط بهم اعلام میکنه یک نفر واتساپ رو چک کرده ولی نشون نمی ده کی هست و همش آدرس جمیل و پسور و شماره موبایل می خواد و با اینکه وارد میکنم قبول نمی کنه . راه حل چی هست؟ ممنون

  5. رها گفت:

    اره شد مممنون

    1. متین گفت:

      میشه بگین کدوم برنامه جواب داد،وطریقشو بهم بگین ممنون

    2. سوما گفت:

      رها جان چطور شد ؟
      من سه تاشو نصب کردم ولی هنوز هیچی