اشکان معروفی 1028 روز پیش بدون دیدگاه

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید حتما نوسانات شدید قیمتی دوج کوین، توجه شما را جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم تا راه‌های خرید و فروش دوج کوین را آموزش دهیم. با ما در سایت چگونه همراه شوید.

دوج کوین چیست ؟

دوج کوین ارز دیجیتالی است که کار آن با یک شوخی اینترنتی آغاز شد.

سازندگان دوج کوین این ارز دیجیتال را برای سرگرمی ساختند اما طولی نکشید که این ارز دیجیتال بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرد.

کاربرد اصلی دوج کوین برای پاداش دادن به افرادی است که محتوای جالب و سرگرم کننده اینترنتی تولید می‌کنند. اما در سال‌های اخیر، خرید و فروش دوج کوین برای کسب سود نیز محبوبیت بسیار زیادی میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده است.

اگر چارت قیمتی دوج کوین را بررسی کنید متوجه نوسانات شدید قیمتی آن خواهید شد. دوج کوین به واسطه این نوسانات به ابزار بسیار جالبی برای کسب سودهای بالا تبدیل شده است. هرچند خرید این ارز دیجیتال ریسک بسیار بالایی دارد.

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم
رشد 600 درصدی دوج کوین در یک شبانه روز

از دیگر دلایل محبوبیت این ارز دیجیتال می‌توان به سرعت بالا و کارمزد پایین تراکنش‌های آن اشاره کرد. اما دلیل اصلی محبوبیت دوج کوین، حمایت‌های ایلان ماسک از این ارز دیجیتال است. بطوری که توییت‌های ایلان ماسک در جولای 2020 باعث شد تا دوج کوین در طول 24 ساعت شاهد رشد 600 درصدی باشد.

آموزش خرید و فروش دوج کوین :

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم
تنها چیزی که اهمیت دارد، دانستن زمان خرید و فروش است.

برای خرید و فروش دوج کوین دو راه در پیش دارید. هم می‌توانید دوج کوین را از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید و هم می‌توانید از صرافی‌های بین المللی برای خرید و فروش دوج کوین استفاده نمایید.

تفاوتی ندارد که از کدام یک از این راه‌ها استفاده می‌کنید. آنچه که اهمیت دارد، آگاهی شما از زمان خرید و زمان فروختن ارزهای دیجیتالی چون دوج کوین می‌باشد. برای اینکه بتوانید از خرید و فروش دوج کوین کسب سود کنید، لازم است این ارز دیجیتال را به خوبی تحلیل نمایید. در غیر این صورت ممکن است دچار ضررهای شدیدی شوید.

همچنین به یاد داشته باشید که برای ذخیره‌سازی دوج کوین و هر ارز دیجیتال دیگری نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال هستید. در ادامه چند کیف پول معتبر دوج کوین را معرفی خواهیم کرد.

حال بپردازیم به راه‌های خرید و فروش دوج کوین.

1 – خرید و فروش دوج کوین از طریق صرافی‌های ایرانی :

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم

یکی از راه‌های خرید و فرش دوج کوین، ثبت نام و معامله آن در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی می‌باشد.

پس در قدم اول لازم است تا یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر پیدا کنید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می‌توانید لیست این صرافی‌ها را بیابید. برای ثبت نام در صرافی‌های ایرانی، مراحل زیر را انجام دهید.

آموزش ثبت نام در نوبیتکس

چگونه در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام کنیم

ثبت نام در صرافی‌های ایرانی :

مرحله اول : یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی پیدا کرده و وارد سایت آن شوید. سپس وارد صفحه ثبت نام صرافی شوید.

مرحله دوم : در صفحه ثبت نام، اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را به درستی و با دقت وارد کنید.

مرحله سوم : برای تکمیل ثبت نام خود در صرافی‌های ایرانی لازم است تا فرآیند احراز هویت انجام دهید. برای احراز هویت لازم است تا اسکن کارت ملی و کارت بانکی خود را در بخش مربوطه سایت صرافی آپلود کنید. همچنین لازم است تا یک تصویر از خودتان که در آن، کارت ملی، کارت بانکی و یک برگه A4 حاوی متنی که سایت صرافی اعلام کرده است، در دستانتان است تهیه کرده و مانند بقیه مدارک، در سایت صرافی آپلود کنید.

مرحله چهارم : پس از تایید اطلاعات شما، حساب کاربری‌تان فعال خواهد شد. چنانچه قصد داشتید تا کارت بانکی جدیدی برای حساب کاربری خود تعریف نمایید، شماره کارت، شماره حساب و شماره شبای خود را در بخش افزودن کارت بانکی وارد کرده و اسکن کارت بانکی‌تان را در بخش مربوطه آپلود کنید.

توجه کنید که به دلیل قوانین ضد پولشویی و سوء استفاده مالی، هر شخص تنها با کارت بانکی که به نام خودش است، قادر به شارژ حساب کاربری و برداشت وجه می‌باشد.


آموزش خرید و فروش دوج کوین از صرافی‌های ایرانی :

مرحله اول : وارد حاسب کاربری خود شده و به قسمت شارژ حساب کاربری مراجعه کنید.

مرحله دوم : در این قسمت مبلغ ریالی مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس کارت بانکی که قصد پرداخت مبلغ با آن را دارید را از بین کارت‌هایی که برای حساب‌تان تعریف کرده‌اید، انتخاب کنید.

مرحله سوم : بر روی پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت بانکی شوید. سپس اطلاعات کارت بانکی خود را در درگاه پرداخت وارد نمایید تا پرداخت شما کامل شده و حسابتان شارژ شود.

مرحله چهارم : به قسمت خرید (یا فروش) دوج کوین مراجعه کرده و مقداری که قصد خرید (یا فروش) آن را دارید، در کادر مربوطه وارد نمایید. سپس آدرس کیف پول دوج کوین خود را درون کادر مربوطه وارد نمایید. همچنین اگر صرافی شما از کیف پول داخلی پشتیبانی کند می‌توانید دوج کوین خریداری شده را درون کیف پول صرافی‌تان نگهدارید.

مرحله پنجم : حال بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید تا سفارش شما پردازش و انجام شود. توجه داشته باشید که سفارش‌های خرید و فروش دوج کوین در یک بازه مقداری مشخصی قابل انجام می‌باشد. یعنی نمی‌توانید از یک مقداری کمتر و یا بیشتر دوج کوین خرید و فروش کنید.

2 – خرید و فروش دوج کوین از طریق صرافی‌های بین المللی :

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم

برای استفاده از صرافی‌های بین المللی لازم است تا ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. توجه داشته باشید از آنجایی که ایران جزو کشورهای تحت تحریم می‌باشد، بسیاری از صرافی‌ها به ایران خدماتشان را ارائه نمی‌کنند.

از بین صرافی‌هایی که می‌توان از ایران با آنها کار کرد می‌توان به صرافی بایننس اشاره نمود.

آموزش ساخت و استفاده از این صرافی را در مقاله‌ای جداگانه توضیح خواهیم داد.

بطور کل توصیه می‌شود تا حد امکان از صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش دوج کوین استفاده نمایید.

کیف پول‌های دوج کوین :

تعداد کمی کیف پول دوج کوین وجود دارد که برخی از آنها امنیت بالایی ندارند. پس در زمان انتخاب کیف پول دوج کوینی خود باید دقت داشته باشید. در این جا سه کیف پول دوج کوینی که امنیت بالایی دارند را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول کوینومی (Coinomi) :

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم
کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی در کنار دارا بودن امنیت بالا، رابط کاربری مناسبی نیز دارد. شما می‌توانید از این کیف پول برای ذخیره دوج کوین استفاده نمایید.

کیف پول جکس (Jaxx Wallet) :

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم
کیف پول جکس

کیف پول جکس یکی از کیف پول‌های محبوب و چند منظوره می‌باشد که در هر سه نسخه دسکتاپ، تحت وب و موبایل وجود دارد. این کیف پول از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند که دوج کوین نیز یکی از آنها می‌باشد.

کیف پول دوج کوین (Dogecoin Wallet) :

چگونه دوج کوین خرید و فروش کنیم
کیف پول دوج کوین

این کیف پول مخصوص دوج کوین ساخته شده و در حال حاظر تنها برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است. استفاده از این کیف پول ساده بوده و به راحتی می‌توانید دارایی دوج کوین خود را در آن مدیریت کنید.

سخن پایانی :

خرید و فروش دوج کوین نیاز به علم تحلیل دارد. اگر چیزی درباره تحلیل تکنیکال یا تحلیل اخبار نمی‌دانید، بهتر است که از خرید و فروش دوج کوین منصرف شده و در ابتدا تحلیل کردن را یاد بگیرید. ممکن است بدون تحلیل دوج کوین بخرید و سود زیادی نیز کسب کنید ولی احتمال این که در این مسیر دچار ضررهای زیادی نیز شوید، بسیار بالا است.

چگونه ارز دیجیتال خرید و فروش کنیم

همچنین سعی کنسد که برای خرید و فروش دوج کوین از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید. از آنجایی که قانون گذاری‌ها در صرافی‌های بین المللی در حال تغییر است، استفاده از صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش دوج کوین امنیت بالاتری دارد.

سوالات متداول

آیا برای خرید و فروش دوج کوین میتوانیم از صرافی های داخلی استفاده کنیم؟

بله، شما میتوانید از صرافی های معتبر ایرانی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت میکنند برای خرید و فروش دوج کوین استفاده کنید.

آیا خرید و فروش دوج کوین با پول رایج کشور (ریال) قابل معامله است؟

بله، اگر شما برای خرید و فروش دوج کوین از صرافی های داخلی استفاده کنید میتوانید به صورتی ریالی معامله های خود را انجام دهید.

آیا صرافی های خارجی از آن جایی که ایران تحریم است به کاربران ایرانی خدمات ارائه میدهند؟

اکثر صرافی های آنلاین خارجی به دلیل تحریم بودن ایران قادر به ارائه خدمات به کاربارن ایرانی نیستند و از بین صرافی های آنلاین خارجی میتوان به صرافی بایننس برای خرید و فروش دوج کوین اشاره کرد.

آیا برای خرید و فروش دوج کوین به کامپیوتر نیاز است؟

خیر، شما با گوشی، تبلت و کامپیوتر میتوانید به خرید و فروش دوج کوین بپردازید و از این بابت محدویتی ندارید.

آیا ارز دیجیتال دوج کوین ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری بلند مدتی هستید دوج کوین میتواند ارز مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد و اگر برای نوسان گیری میخواهید به سمت این ارز بروید حتما با اطلاعات کامل وارد شوید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید