اشکان معروفی 446 روز پیش بدون دیدگاه

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری

امروزه شبکه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری زیادی در سراسر دنیا بوجود آمده است. هر یک از این شبکه‌های اجتماعی بنا بر یک ویژگی خاص به شهرت رسیده‌اند. شبکه اجتماعی و اشتراک‌گذاری Bilibili یکی از شبکه‌های پرطرفدار میان جوانان بوده و تا به الان توانسته تا کاربران خود را به 330 میلیون نفر در سراسر دنیا برساند. شبکه اجتماعی بیلی بیلی به دلیل سرویس پخش آنلاین و سیستم کامنت‌گذاری خود شهرت پیدا کرده است. در این مقاله از چگونه همچون آموزش دانلود ویدیو از پینترست به معرفی و آموزش دانلود ویدیو از Bilibili با استفاده از راه‌های مختلف خواهیم پرداخت. پس اگر قصد دانلود ویدیوهای Bilibili را دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

آموزش دانلود ویدیو از Bilibili:

Bilibili یک شبکه اشتراک‌گذاری فایل‌های چندرسانه‌ای می‌باشد که محتواهای آن منحصر به چند دسته خاص نمی‌باشد. در Bilibili می‌توانید ویدیوهای بسیار متنوعی در موضوعات انیمه، موسیقی، کمیک‌، فیلم، علم و تکنولوژی بیابید، با این‌حال عمده فعالیت Bilibili بر روی انیمه، کمیک و بازی می‌باشد و این موضوع نیز باعث شهرت آن میان جوانان بین 19 تا 24 سال شده‌ است.

برای دانلود ویدیو از Bilibili می‌توانید از روش‌های مختلفی چون نصب برنامه، افزونه و سایت‌های دانلود از Bilibili استفاده نمایید. در بین این راه‌ها، استفاده از سایت‌های دانلود ویدیو از Bilibili، بهترین، کم‌دردسرترین و سریع‎ترین راه موجود می‌باشد.

برای دانلود ویدیوهای Bilibili، پیش از همه‌چیز به لینک ویدیو مد نظرتان نیاز دارید. برای کپی کردن لینک ویدیو از Bilibili کافیست از آموزش زیر استفاده نمایید.


آموزش پیدا کردن لینک ویدیو از Bilibili:

برای پیدا کردن لینک ویدیوهای Bilibili کافیست تا وارد سایت Bilibili شوید و بر روی ویدیو مورد نظرتان کلیک کنید. سپس لینک صفحه ویدیو را از بالای مرورگر خود کپی نمایید.

حال با استفاده از لینک کپی‌شده می‌توانید از با استفاده از هر یک از روش‌های زیر، ویدیوهای خود را از Bilibili دانلود نمایید.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
ویدیو را در Bilibili باز کرده و URL صفحه را کپی نمایید.

1 – دانلود ویدیوهای Bilibili از طریق flydownloader.com:

مراجعه به سایت flydownloader یکی از راه‌های دانلود ویدیو از Bilibili می‌باشد. سایت فلای دانلودر سرعت بسیار بالایی داشته و پس از جای‌گذاری لینک ویدیو، لینک‌های دانلود را سریعا برای شما آماده خواهد کرد. همچنین یکی از ویژگی‌های این سایت در کنار دانلود ویدیو از یوتیوب، ارائه لینک دانلود ویدیوهای بیلی بیلی در کیفیت‌های مختلف می‌باشد. flydownloader بسیاری از شبکه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد، درنتیجه شما می‌توانید ویدیوهای خود را از شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز از طریق این سایت دانلود نمایید. برای دانلود ویدیو از Bilibili از طریق flydownloader کافیست تا قدم‌های زیر را بردارید.

مرحله اول: وارد سایت flydownloader.com شوید. لینک ویدیو Bilibili را در کادر Paste the URL جای‌گذاری کنید. سپس روی Download کلیک نمایید.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
لینک کپی شده از Bilibili را در کادر Paste the URL وارد کنید. سپس روی Download کلیک نمایید.

مرحله دوم: با توجه به کیفیت مورد نظرتان بر روی یکی از لینک‌های دانلود زرد رنگ کلیک کنید تا ویدیو شما با کیفیت انتخاب‌شده، دانلود گردد.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
برای دانلود ویدیو بر روی یکی از لینک‌های زرد و برای دانلود کاور ویدیو بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

2 – دانلود ویدیو از Bilibili از طریق acethinker.com:

دانلود ویدیو از بیلی بیلی با استفاده از سایت acethinker.com یکی دیگر از راه‌های پیش رو شما می‌باشد. سایت acethinker.com محیطی کاربرپسند داشته و سرعت بالایی در آماده‌سازی لینک‌های دانلود ویدیوهای Bilibili دارد. برای استفاده از سایت acethinker.com برای دانلود ویدیوهای Bilibili می‌توانید از راهنمای زیر استفاده نمایید.

مرحله اول: وارد acethinker.com شده و لینکی که کپی‌‌شده Bilibili را در کادر Paste a Video URL قرار دهید. سپس روی گزینه Download کلیک نمایید.


مرحله دوم: حال بر روی یکی از لینک‌های دانلود همانند تصویر زیر کلیک کنید تا ویدیو شما دانلود شود.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
برای دانلود ویدیو خود از Bilibili بر روی یکی از لینک‌های نشان داده شده در کادر قرمز کلیک کنید.

3 – دانلود ویدیوهای Bilibili از طریق savefrom.to:

دانلود ویدیوهای Bilibili از طریق سایت savefrom.to از راه‌های دانلود از Bilibili می‌باشد. یکی از مزیت‌های عمده سایت savefrom.to، امکان دانلود بخش صوتی فایل‌های ویدیویی Bilibili می‌باشد، یعنی شما می‌توانید بخش صوتی ویدیوها را در فرمت‌ MP3 دانلود کنید. این قابلیت زمانی به کار شما خواهد آمد که تنها به بخش صوتی یک ویدیو نیاز داشته باشید، مثلا بخواهید که موزیک ویدیو را دانلود نمایید. کار با savefrom.to به سادگی مراحل زیر می‌باشد.

مرحله اول: وارد سایت savefrom.to شوید و لینک ویدیو را در کادر وسط صفحه وارد کنید. سپس روی گزینه GO کلیک کنید.


مرحله دوم: صفحه را به پایین اسکرول نمایید. سپس برای دانلود ویدیو، با توجه به کیفیت مورد نظر بر روی یکی از لینک‌های دانلود در بخش Normal Video کلیک کنید. چنانچه قصد دانلود فایل صوتی ویدیو را داشتید، روی لینک‌های دانلود بخش Audio Only کلیک کنید.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
جهت دانلود ویدیو بر روی یکی از لینک‌های نارنجی و برای دانلود صوت ویدیو روی یکی از لینک‌های آبی سمت راست صفحه کلیک کنید.

4 – دانلود ویدیوهای Bilibili از طریق locoloader.com:

locoloader.com یک سرویس دانلود ویدیو و فایل‌های چندرسانه‌ای از شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. شما می‌توانید ویدیوهای Bilibili را از طریق locoloader.com دانلود کنید. جهت دانلود ویدیو از Bilibili با locoloader.com، کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: وارد locoloader.com شوید و لینک ویدیو خود را در کادر Paste a link here، پیست نمایید. سپس روی آیکون آبی‌ رنگ در کنار کادر کلیک کنید.


مرحله دوم: حال روی گزینه Download کلیک کنید تا ویدیو Bilibili شما دانلود شود.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
روی گزینه Download کلیک کنید.

5 – دانلود ویدیو از Bilibili از طریق youtube4kdownloader.com:

آخرین روشی که برای دانلود ویدیو از Bilibili معرفی خواهیم کرد، استفاده از سرویس youtube4kdownloader.com می‌باشد. سرویس youtube4kdownloader.com همانند سایر سرویس‌های معرفی شده در این مقاله از سرعت خوبی برخوردار می‌باشد و استفاده از آن بسیار ساده و به شرح زیر است.

مرحله اول: وارد سایت youtube4kdownloader.com شوید. سپس لینک ویدیو مورد نظر را در کادر Enter video link here قرار دهید. در نهایت نیز روی Download ضربه بزنید.


مرحله دوم: صفحه را به پایین اسکرول کنید تا لینک‌های دانلود نمایش داده شوند. در بخش Download Video می‌توانید لینک‌های دانلود ویدیو خود را در فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف مشاهده کنید. بسته به کیفیت مورد نظرتان بر روی یکی از لینک‎ها کلیک نمایید تا ویدیو شما دانلود شود.

دانلود ویدیو از Bilibili بیلی بیلی + آموزش تصویری
با توجه به کیفیت مورد نظر خود روی یکی از لینک‌های سبز سمت راست صفحه کلیک کنید.

دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

آموزش بهترین روش های برای دانلود بدون واتر مارک از شبکه اجتماعی تیک تاک

جمع بندی:

دانلود ویدیو از بیلی بیلی به لطف سرویس‌های دانلود از شبکه‌های اجتماعی بسیار آسان شده و هر کسی به راحتی می‌تواند ویدیوهای Bilibili مورد نیازش را با استفاده از این سرویس‌ها دانلود کند. در این مقاله به آموزش بهترین سرویس‌های دانلود ویدیو از Bilibili پرداختیم. اگر هر یک از سرویس‌های معرفی‌شده در هنگام مراجعه شما قطع بود، می‌توانید از سایر سرویس‌های معرفی شده استفاده نموده و ویدیوهای خود را دانلود کنید.

منبع: چگونه

نظرات کاربران

  • نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
  • لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
  • از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید